Korisnička podrška

Služba za korisnike radi u sljedećim terminima: PON-SUB 9:00 – 20:00 sati.
Evo kako nas možete kontaktirati:

+ 385 98 540 231

WHATSAPP/VIBER (samo poruke)

098 540 231

TELEFON (nazovite tijekom gore prikazanog radnog vremena)

info@greenhill-sports.hr

E-MAIL (pišite nam, a mi ćemo Vam se javiti što je prije moguće)

Česta pitanja

Prije naručivanja

Kako mogu znati je li proizvod dostupan?

Svi proizvodi na www.greenhill-sports.hr su dostupni. Vrijeme dostave može varirati ovisno o proizvodu.

Ako kupim sada, koliko brzo ću dobiti narudžbu?

Svi proizvodi na stranici dostupni su na zalihi. Većina isporuka se vrši unutar 24/48 sati ako je narudžba predana prije 12:00. Dostava na jug i na otoke može potrajati dodatni dan. Moguća su kašnjenja zbog kurira.

Kako odabrati pravu veličinu?

Na stranici  proizvoda nalazi se vodič za veličinu. Ovaj vodič izradio je proizvođač i samo je indikacija. Nemaju svi proizvodi vodič za veličinu.

Nakon izvršene narudžbe

Kada ću primiti e-poruku o praćenju dostave?

Bit ćete obaviješteni kada kurir obradi pošiljku. U većini slučajeva narudžba se šalje navečer.

Želio bih promijeniti proizvode ili podatke (adresu, podatke za kontakt itd.) u svojoj narudžbi.

Kontaktirajte nas što je prije moguće za promjenu ovih podataka. Vaša će narudžba uskoro biti poslana i nakon što bude poslana više se ne mogu mijenjati.

Zašto moja narudžba nije poslana? Na stranici piše da isporučujete za 1-3 dana.

Narudžbe se šalju od ponedjeljka do petka. Na primjer, ako naručite u petak navečer, pošiljka će biti poslana u ponedjeljak ujutro.

Moram promijeniti veličinu primljenog proizvoda, što mogu učiniti?

Posjetite odjeljak povrata.

Nisam zadovoljan dobivenim proizvodom i želim ga vratiti, što mogu učiniti?

Posjetite odjeljak povrata novca .

Dobio sam neispravan proizvod, što mogu učiniti?

Kontaktirajte nas i objasnite problem.

Zašto ako se prijavim na svoj račun, ali ne mogu pronaći svoju narudžbu?

Narudžbe se evidentiraju u osobnom računu ako je račun kreiran prije predaje narudžbe. Svoju narudžbu možete pregledati čak i ako niste registrirani klikom ovdje.

Želim primiti fakturu/ R1 račun?

Kontaktirajte nas i pošaljite nam svoje porezne podatke odmah nakon što naručite. Zahtjevi za fakture primljeni nakon 7 dana od narudžbe ne mogu se prihvatiti jer će se narudžbom upravljati na drugačiji način u porezne svrhe.

Platio sam bankovnim transferom i poslao vam potvrdu o plaćanju , zašto još niste poslali narudžbu?

Otprema narudžbi plaćenih bankovnom doznakom vrši se nakon što iznos sjedne na naš račun.

Jednostavan i brz povrat

Naručena veličina ne odgovara?
Proizvod ne ispunjava vaša očekivanja?
Jeste li primili neispravan ili oštećen proizvod?

Imate 30 dana od datuma isporuke narudžbe da zatražite povrat.

STANDARDNI POVRAT

Povrat ćete poslati kurirom po vašem izboru
Vratit ćemo novac za vašu narudžbu na korišteni način plaćanja

Više informacija i ograničenja

  • Povrat možete poslati bilo kojom kurirskom službom
  • Povrat će se izvršiti istim načinom plaćanja kao i narudžba osim pouzećem koji će se vratiti bankovnim prijenosom.
  • PAŽNJA: narudžbe plaćene kreditom bit će vraćene kreditom jer je to način plaćanja korišten za narudžbu.
  • Troškovi povrata naplaćuju se kupcu i ne vraćaju se
  • Morat ćete nam poslati vraćene proizvode u roku od 10 dana od datuma zahtjeva za povrat
  • Ako ste platili pouzećem, novac ćemo vam vratiti bankovnom doznakom
  • Povrat se vrši u roku od 10 dana od dana primitka povrata
  • PAŽNJA! Proizvodi i njihova ambalaža (kutije, etikete , pakiranja, naljepnice) moraju se vratiti netaknuti, ne smiju biti korišteni niti prani.
  • Povrat oštećenog proizvoda  ili pakiranja podrazumijeva ne vraćanje povrata pošiljatelju ili umanjenje dijela povrata prema našoj odluci.
  • Troškove povrata snosi kupac.