Pravno jamstvo sukladnosti

1. Pravno jamstvo sukladnosti

Pravno jamstvo sukladnosti uređeno je člancima  i sljedećim. Potrošačkog kodeksa, u korist potrošača koji kupuje proizvode (robe široke potrošnje) za osobnu uporabu (ili u svrhe nevezane uz njegovu profesionalnu ili poslovnu djelatnost), a koji imaju nedostatke u sukladnosti.

2. Nedostatak usklađenosti

Pod nedostatkom sukladnosti podrazumijevaju se unutarnji i materijalni nedostaci stvari, koji se ne mogu lako otkloniti, a koji konkretno utječu na njezinu uporabljivost, ili znatno umanjuju njezinu vrijednost, ili je čine nepodobnom za uporabu za koju je namijenjena.

3. Kada zakonsko jamstvo sukladnosti ne vrijedi

Pravno jamstvo sukladnosti ne pokriva kvarove na proizvodu koji proizlaze iz normalnog trošenja, neuobičajene ili nepravilne uporabe, slučajnih događaja (npr. pad) ili u bilo kojem slučaju zlonamjerno uzrokovanih samom proizvodu, niti pokriva nedostatke koji proizlaze iz popravaka provode strane koje nisu proizvođač ili prodavač.

4. Kako GREEN HILL HRVATSKA primjenjuje zakonsko jamstvo sukladnosti

U slučaju nesukladnosti, kupac ima pravo na popravak ili zamjenu neispravne robe od strane COMBAT ARENA ,obrt za trgovinu i usluge, bez naknade, osim ako traženi pravni lijek nije moguć. ili pretjerano opterećujuće u usporedbi s drugim. Ako zamjena ili popravak nisu mogući, potrošač i dalje ima pravo na smanjenje cijene ili na povrat iznosa, razmjernog vrijednosti robe, protiv povrata neispravnog proizvoda prodavatelju.

5. Trajanje  zakonskog jamstva sukladnosti

Zakonsko jamstvo traje dvije godine od isporuke robe i potrošač ga mora zatražiti u roku od dva mjeseca od otkrivanja nedostatka: stoga je potrebno uvijek čuvati dokaz o kupnji (elektronički račun o kupnji – RAČUN).

6. Kako zatražiti zakonsko jamstvo sukladnosti

Za traženje pravnog jamstva sukladnosti potrebno je poslati e-mail na info@greenhill-sports.hr u kojem prijaviti nesukladnost, iscrpno opisati problem i priložiti fotografski materijal kao dokaz nesukladnosti.

Nakon analize poslane dokumentacije, korisnička služba GREEN HILL HRVATSKA će dati početnu naznaku kupcu ovisi li kvar o nedostatku sukladnosti ili se može pripisati jednom od čimbenika opisanih u točki 3.

U slučaju da se utvrdi nesukladnost, kupac će biti ovlašten poslati neispravan proizvod GREEN HILL HRVATSKA kako bi detaljno provjerio ovisi li kvar o nesukladnosti ili ne. Troškove dostave plaća kupac . Nije moguće zatražiti uslugu prikupljanja.

Ako se utvrdi nesukladnost, Green Hill Hrvatska će popraviti ili zamijeniti robu u razumnom roku (koji može varirati od 10 do 30 dana) od zahtjeva i bez naplate potrošaču. Troškove povrata popravljenog/zamijenjenog proizvoda kupcu snosi Green Hill Hrvatska.

Zamjene proizvoda mogu imati ograničenja na temelju zaliha proizvođača, u ovom slučaju Green Hill Hrvatska će vratiti iznos ili isporučiti proizvod slične vrijednosti.

7. Ustupanje jamstva

Kupac može prenijeti pravo jamstva na treću osobu u slučaju prodaje imovine. U tom slučaju kupac koji je naručio uvijek mora tražiti jamstvo.

 

Za sve sporove isključivo je mjesna nadležnost Suda u Požegi.

 

 

KAKO KORISTITI 2-GODIŠNJE JAMSTVO NA PROIZVODE NA E-TRGOVINI www.greenhill-sports.hr ?

1. Račun je Vaše jamstvo. Uvijek kada reklamirate proizvod, trebate pokazati izvornik računa ili fakturu koji ste dobili pri kupnji proizvoda.

2. U slučaju reklamacije pripremite proizvod u cijelosti (npr. s ulošcima, vezicama, etiketama, ako ih je bilo i dr.). Ako ne možemo identificirati proizvod, reklamacije neće moći biti uvažene.

3. Naši će suradnici provjeriti pokriva li jamstvo povrat proizvoda. Ako proizvod ima tvorničku grešku, popravit ćemo ga ili ćemo ga zamijeniti novim proizvodom. Ako ne možemo popraviti ili zamijeniti proizvod novim proizvodom, vratit ćemo Vam iznos plaćenog proizvoda. Ako proizvod ne odgovara jamstvenim uvjetima za tvorničku grešku ili za rok jamstva, reklamacija se neće moći uvažiti.

Proizvodi koje nudi GREEN HILL Hrvatska u svojoj trgovini i online na greenhill-sports.hr imaju jamstveni rok od 2 (dvije) godine, neovisno o zakonskom jamstvenom roku. GREEN HILL Hrvatska može po svojoj procjeni nuditi proizvode i s dužim jamstvenim rokom, o čemu svoje klijente obavještava na odgovarajući način.

 

Jamstvo pokriva tvorničke greške ili skrivene nedostatke proizvoda osim trošenja zbog normalne upotrebe. Jamstvo ne pokriva štetu prouzrokovanu na proizvodu kao rezultat neodgovarajućih vanjskih djelovanja, u smislu svjesnog ili nesvjesnog oštećenja stvari. Točnije, GREEN HILL Hrvatska odgovara za svaki nedostatak koji postoji u trenutku kupnje proizvoda u pogledu robe široke potrošnje u ugovoru o prodaji. U slučaju da se zahtjev za reklamaciju napravi do 6 mjeseci nakon kupnje proizvoda, GREEN HILL Hrvatska je obvezan dokazati postojanje ili nepostojanje nedostatka. Nakon isteka 6 mjeseci ta obveza prelazi na korisnika.

 

Reklamaciju možete podnijeti u e-trgovini GREEN HILL HRVATSKA putem e-maila, pri čemu obavezno trebate pokazati fiskalni račun (račun) o kupnji proizvoda koji reklamirate. Ako nemate račun, Vaš zahtjev za reklamaciju se neće moći uvažiti. Alternativno možete podnijeti zahtjev za reklamaciju putem naše internetske stranice, no trošak dostave proizvoda do nas ide na Vaš račun.

 

Kako bi odgovarala ugovoru o prodaji i kako ne bi imala tvorničku grešku, roba široke potrošnje treba imati uobičajenu kvalitetu i svojstva robe iste vrste koju korisnik može razumno očekivati, imajući na umu prirodu robe široke potrošnje i javne izjave GREEN HILL-a, proizvođača ili njegovog zastupnika o konkretnim svojstvima tog proizvoda, a koje su sadržane u reklami ili na etiketi robe široke potrošnje.

 

Kako bi se izbjegle bilo kakve sumnje ili nejasnoće, GREEN HILL Hrvatska navodi svrhu, način rada i učestalost uporabe za svaku vrstu robe na svojoj internetskoj stranici – www.greenhill-sports.hr.

 

Ako korisnik vrati robu bez opravdanog razloga ili bez da je pročitao ili slijedio upute u korisničkim priručnicima o održavanju opreme istaknutim na internetskoj stranici, smatrat će se da je zahtjev za reklamaciju neosnovan.

 

Imate mogućnost odabrati kako ćete vratiti robu i želite li osigurati pošiljku od gubitka, krađe ili oštećenja. GREEN HILL Hrvatska ne pokriva nijedan dio od tih troškova i ne snosi odgovornost, ako se pošiljka izgubi ili ošteti.

 

Osim toga, Vi snosite odgovornost za pakiranje robe na takav način da nema rizika od oštećenja ili narušavanja njezine kvalitete prilikom prijevoza i dostave do nas.

Molimo, čuvajte Vaš račun (dokument o plaćanju). On je vaše jamstvo! Za sve zamjene i/ili povrate u trgovini GREEN HILL HRVATSKA, kao i kod online kupnje, potreban je račun.

Kontakt

E-mail: info@greenhill-sports.hr
Broj telefona: + 385 98 540 231